Angajaţii magazinului H&M de la Braşov încă nu ştiu cum va decurge campania
Programul H&M de „înnoire a hainelor din dulap” demarează pe 13 februarie pe toate cele 48 de pieţe pe care este prezent retailerul suedez, conform anunţului oficial.
Teoretic, de la această dată, oricine trece pragul celor 22 magazine H&M din ţară şi aduce o sacoşă plină cu haine folosite (chiar dacă nu poartă eticheta H&M), ar trebui să primească în schimbul ei vouchere cadou care pot fi folosite la achiziţia de haine noi din magazinele H&M. Practic însă, angajaţii magazinului de la Braşov spun că n-au aflat nici când începe exact campania şi nici care ar trebui să fie cantitatea de haine folosite pentru care cumpărătorii ar putea primi un voucher. Ce se ştie: „Va fi bătaie pe vouchere. Din câte am înţeles sunt valabile şase luni, dar valoarea cumpărăturilor trebuie să depăşească o anumită sumă - 100 sau 150 de lei, nu ştiu exact - pentru ca reducerea să fie aplicată”, atrage atenţia un angajat al H&M.
O persoană se poate prezenta cu cel mult două sacoşe/zi. Angajaţii magazinului H&M de la Braşov încă nu ştiu cum va decurge campania
Programul H&M de „înnoire a hainelor din dulap” demarează pe 13 februarie pe toate cele 48 de pieţe pe care este prezent retailerul suedez, conform anunţului oficial.
Teoretic, de la această dată, oricine trece pragul celor 22 magazine H&M din ţară şi aduce o sacoşă plină cu haine folosite (chiar dacă nu poartă eticheta H&M), ar trebui să primească în schimbul ei vouchere cadou care pot fi folosite la achiziţia de haine noi din magazinele H&M. Practic însă, angajaţii magazinului de la Braşov spun că n-au aflat nici când începe exact campania şi nici care ar trebui să fie cantitatea de haine folosite pentru care cumpărătorii ar putea primi un voucher. Ce se ştie: „Va fi bătaie pe vouchere. Din câte am înţeles sunt val