Aproape 40% dintre utilizatorii de internet şi posesorii unui cont de e-mail au primit în căsuţa poştală online cel puţin un mesaj ce părea trimis din partea unei bănci, se arată în studiul global 'Consumer Security Risks', realizat de B2B International, alături de Kaspersky Lab.
Conform rezultatelor, 38% dintre utilizatori au primit e-mailuri false sub forma unor notificări false din partea băncilor prin care infractorii cibernetici solicitau date bancare, transmite Agerpres.
11% dintre respondenţi au fost redirecţionaţi automat, cel puţin o dată, către un site suspect care le cerea să îşi introducă datele contului bancar. Aproape 4% dintre cei chestionaţi au dat curs solicitărilor expeditorului şi au transmis informaţii personale.
Studiul B2B International şi Kaspersky Lab relevă că 95% dintre repondenţi au făcut cumpărături online, 91% au folosit servicii bancare online şi 74% au realizat plăţi online.
Aproape 40% dintre utilizatorii de internet şi posesorii unui cont de e-mail au primit în căsuţa poştală online cel puţin un mesaj ce părea trimis din partea unei bănci, se arată în studiul global 'Consumer Security Risks', realizat de B2B International, alături de Kaspersky Lab.
Conform rezultatelor, 38% dintre utilizatori au primit e-mailuri false sub forma unor notificări false din partea băncilor prin care infractorii cibernetici solicitau date bancare, transmite Agerpres.
11% dintre respondenţi au fost redirecţionaţi automat, cel puţin o dată, către un site suspect care le cerea să îşi introducă datele contului bancar. Aproape 4% dintre cei chestionaţi au dat curs solicitărilor expeditorului şi au transmis informaţii personale.
Studiul B2B International şi Kaspersky Lab relevă că 95% dintre repondenţi au făcut cumpărături online, 91% au folosit servicii bancare online şi 74% au realizat plăţi online.