„Deschide-ţi inima”, campania antidiscriminare începută anul trecut, continuă şi anul acesta şi va implica artişti români şi alte persoane publice. Campania are ca scop înlăturarea ideilor preconcepute, a lipsei de informare şi a temerilor nejustificate legate de persoanele infectate cu HIV/SIDA. Discriminarea impiedică persoanele infectate să ducă o viaţă normală în societate şi le obligă să îşi ascundă diagnosticul. Campania face parte din parteneriatul „Iniţiativa pentru Sănătatea Familiei din România”, coordonat de Institutul de Cercetare şi Formare JSI şi finanţat de Guvernul SUA prin Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională.
Cu sprijinul direct al Kiss TV, în această acţiune s-au implicat Dj-ii şi Vj-ii Kiss, precum şi artişti aflaţi în playlist-ul televiziunii. Artiştii şi realizatorii Kiss care s-au implicat în eveniment vor apărea într-o serie de clipuri în care vor îndemna telespectatorii la toleranţă şi informare.
Cristi Nitzu declară: „Eu nu fac nici o diferenţă, pentru mine şi bogatul, şi săracul, şi sănătosul, şi bolnavul sunt la fel. Atât timp cât au bun simţ şi muncesc pentru scopuri bune, eu nu fac nici o discriminare. Ascultătorii şi telespectatorii sunt la fel pentru mine şi aş vrea să nu-i fac pe unii să se simtă prost pentru că au avut mai puţin noroc”.
Alexandra Ungureanu e optimistă: „Eu, Radu şi Sorin (Crush) ne-am implicat în genul ăsta de campanii de fiecare dată când am fost solicitaţi şi sper ca acţiunile astea să şi ajute la ceva… măcar un pas înainte să facem în schimbarea mentalităţii oamenilor”.
Kiss TV susţine campania pentru că în România trăiesc, conform statisticilor oficiale, 11.906 de persoane infectate cu HIV/SIDA, majoritatea fiind adolescenţi şi tineri, adică publicul căruia i se adresează postul. (D.P.)
„Deschide-ţi inima”, campania antidiscriminare începută anul trecut, continuă ş