Agenţia de relaţii publice The Practice, parte a Leo Burnett Group, a câştigat luni seară trofeul Leu lde Argint la cel mai important festival de comunicare din lume, Cannes Lions, marcând astfel prima victorie a industriei româneşti de PR la această competiţie.
The Practice a concurat la secţiunea PR Lions, categoria ”Best Launch or Re-launch", pentru campania pro optimism a Pufuleţilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound".
Acesta este cel de-al patrulea trofeu pe care România îl câştiga la Cannes Lions, după 1 Silver Lion (Starcom România, 2007) şi 2 Bronze Lion (GMP, 2007 şi Leo Burnett, 2009).
”Suntem foarte fericiţi şi mândri că trei dintre cele patru premii pe care România le-a câştigat până acum la Cannes au fost aduse de companiile din grupul Leo Burnett, pentru discipline diferite: media, creaţie şi acum PR. După Starcom MediaVest, care a câştigat în 2007 primul Leu pentru România, şi Leo Burnett care a adus acasă singurul premiu la Cannes Lions 2009, luni seară a fost rândul The Practice să facă istorie, cu prima victorie pentru industria românească de PR. Recunoaşterea primită de cele trei agenţii ale noastre la cel mai important festival de profil din lume demonstrează capacitatea excepţională a Leo Burnett Group de a oferi clienţilor săi cele mai bune soluţii de comunicare, indiferent de cerinţele şi nevoile acestora", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Campania de lansare a pufuleţilor Gusto a militat cu succes pentru optimism şi pentru aducerea unui zâmbet pe feţele românilor, unii dintre cei mai pesimişti europeni, conform studiilor oficiale europene.
Echipa care a lucrat la această campanie a fost formată din: client - Eliodor Apostolescu, concept & strategie - Gabriela Lungu şi Andrei Bălan, project management & client service - Oana Bulexa şi Floriana Crist