“E-commerce-ul nu poate sa existe fara curierat. E-commerce-ul creste, ai nevoie de cineva care sa presteze acest serviciu. Posta Romana nu iti ofera control, siguranta. Curierii au preluat multe servicii de la Posta Romana intr-un mod mult mai integrat. Clientul are nevoie de produs cat mai repede, prin Posta Romana dureaza mult, 3 zile, 5 zile, 10 zile”, a declarat Dinu.
In comertul electronic, clientii au 10 zile in care pot returna produsul conform legii, insa elefant.ro duce acest interval la un an de zile pentru zona de fashion, oferind inca 355 de zile. “Hainele vin din toata Europa, folosim un serviciu de curierat care le aduce din tara de origine, pentru import cu o companie si pentru livrari interne cu alta”, a spus Dinu.
Daca un client se razgandeste costurile pentru retur le suporta elefant.ro, insa potrivit managerului magazinului online procentul de retur este foarte mic, sub 5%, rata de livrare depasind 95%.
elefant.ro livreaza produsele pe care le are pe site, carti, haine si jucarii, atat prin curier cat si prin Posta Romana, insa clientii aleg de cele mai multe ori curierul pentru ca tarifele sunt aproape identice, in unele cazuri sunt chiar mai mici prin curieri, iar acestia ofera si garantia ca ajung in 24 de ore.
“Prin curieri livrarea se face de obicei in 24 de ore, iar prin Posta Romana in Bucuresti probabil in 3 zile si in tara in 3-5 zile, in cazurile fericite”, mai spune Dinu.
Pentru ca firma de curierat este practic un reprezentant al magazinului online care livreaza produsul, Elefant.ro a ales curierul dupa nivelul corect al serviciilor, preturi si calitatea serviciilor.
Cum se anunta Black Friday in e-commerce
elefant.ro se asteapta ca Black Friday sa fie si mai mare anul acesta, estimand livrari cat pentru o luna. “De Black Friday curierii vor veni mai des. Anul trecut am facut livrari intr-o zi ca