In contextul unei cresteri a cifrei de afaceri in 2010, Mihaela Nicola, CEO al holdingului de comunicare The Group, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre “desfasuratorul de business”, concurenta cu celelalte agentii de media si despre cum vor evolua anul acesta principalele canale de comunicare.
Wall-Street: Ati avut o crestere de 28% in cifra de afaceri anul trecut, la 109 milioane de euro. Cum s-a intamplat?
Mihaela Nicola: Cifra noastra de afaceri, aproape 109 milioane euro, este un rezultat cumulat al celor 17 companii care fac parte din The Group. Iar cresterea in 2010 nu se datoreaza faptului ca noi am fi mai priceputi sau am detine vreo reteta miracol. Ea se datoreaza faptului ca suntem un pic mai harnici, e adevarat, asta e o virtute la care tinem, si se mai datoreaza unor elemente foarte concrete care tin de desfasuratorul de business.
In primul rand, am pastrat rata noastra de succes: castigam trei din patru licitatii la care participam, deci am adaugat cativa clienti in portofoliu anul trecut. Cel de-al doilea motiv este legat de faptul ca ne-am bucurat sa avem clienti precauti dar si indrazneti, in acelasi timp, pentru ca o parte din cei cu bugete insemnate chiar si-au marit bugetele anul trecut fata de 2009. Initial a fost socotit un act de curaj, pe la inceputul anului. Ulterior s-a dovedit ca a fost intelept pentru ei deoarece intr-adevar a avut efecte in vanzari, si-au majorat cota de piata.
Si cel de-al treilea motiv, important si el, este ca am adaugat noi companii in grup. Anul trecut am pasit foarte activ in zona de retail marketing, in zona de productie de materiale publicitare si in zona de trade events. Si numai ultimele trei companii adaugate au insumat cifre de afaceri cu sase zerouri.
Asadar cresterea noastra se datoreaza acestor trei factori. Nici un miracol. Puteam sa castigam mai put