Oana Turcu Oana Turcu, fondatoarea Ardes Cosmetici in Romania, se afla pe locul 40 in Top 100 Femei de Succes, realizat de saptamanalul Capital si lansat ieri pe piata. Performanta iesencei este cu atat mai mare cu cat a figurat si in clasamentul de anul trecut si, ulterior, a reusit sa se mentina la varf in contextul unei concurente acerbe. Singura romanca al carei nume a devenit brand international de produse cosmetice (Linia Oana Turcu) a fost apreciata de juriu la toate criteriile de selectie (cariera, notorietate, situatie financiara, implicare sociala, reusite in 2007). Cu o jumatate de an in urma, Oana Turcu a inaugurat propriul magazin virtual de cosmetice profesionale (www.ardes.ro), cel mai complex din Romania la ora actuala. Ca o premiera absoluta, in aproximativ 10 zile site-ul va deveni integral bilingv, putand fi accesat nu doar in limba romana (ca pana acum), ci si in engleza. Oana Turcu este unic distribuitor Ardes Cosmetici (produse destinate farmaciilor, plafarurilor, drogheriilor, centrelor si saloanelor de frumusete, spa-urilor si cabinetelor medicale) pentru Europa de Est. Are deja in derulare mai multe contracte prin care produsele pentru slabire, celulita, vergeturi, acnee, caderea parului etc., care au ajutat mii de romani, vor ajunge si in tarile vecine. Oana Turcu (care este si doctor al Universitatii din Craiova) a publicat sute de materiale in presa scrisa din Romania si Italia, este realizatoarea rubricii Beauty Specialist din "Spy", "Good Food", "Libertatea" si "Zau!", dar se remarca si prin prezenta constanta in emisiunile posturilor centrale de televiziune. Succesul intern si international al Oanei Turcu si al produselor sale a fost dat, in 2007, si de cucerirea unor noi piete straine, pana atunci neexplorate: India, Africa, Statele Unite ale Americii, Japonia si Portugalia.
Cinci iesence de succes
Numarul