Reuşita a fost o surpriză şi pentru echipaj, care nu era cotat printre favorite
După trei zile şi opt probe speciale, Raliul Braşovului- Tess Rally, prima etapă din Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop 2010, s-a încheiat ieri după-amiază, cu victoria echipajului Bogdan Marişca/Sebastian Itu.
arişca a urcat în fruntea clasamentului după cea de-a cincea probă şi s-a menţinut în top, avantajat şi de problemele lui Szabo Cergo, principalul concurent şi cotat ca favorit la prima poziţie. Pe Babarunca, proba cea mai lungă de raliu, Bogdan Marişca a făcut spectacol în viraje, uimindu-i pe toţi cu precizia şi siguranţa manevrelor efectuate la volanul maşinii de concurs Subaru Impreza N15. Succesul echipajului de la Napoca Rally Academy a fost o surpriză chiar şi pentru Marişca, acesta declarându-se fericit la anunţarea rezultatelor finale. Podiumul a fost completat de echipajele Valentin Porcişteanu/Dan Dobre (Mitsubishi Evo 9) şi Marco Tempestini/Dorin Pulpea (Peugeot 207 S2000).
La grupa A, echipajul Edwin Keleti/Victor Ponta (Renault Clio R3 Maxi) şi-a menţinut poziţia de lider câştigată în sezonul trecut, fiind urmată în top de echipajele Danny/Toni (Citroen C2R2) şi Alexandru Mitroi/Eugen Rotaru (Honda Civic Type R). Grupa H,la care se înscriu pasionaţii, cu maşini foarte puternice, şi care nu este luată în calcul la clasamentul final, a fost câştigată fără nici o surpriză de favoriţi, echipajul braşovean Gunther Graef/Cristian Cibu cu Toyota Celica, iar în nou înfiinţata grupă K s-a remarcat echipajul Elisei Groza/Radu Marginean (Subaru Impreza STI N10).
Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop 2010 are opt etape, în cadrul acestora desfăşurându-se şi Citroën Racing Trophy, competiţie lansată anul trecut şi destinată piloţilor care concurează pe modelele Citroën C2R2 sau C2R2 Max. Premiile totale puse în joc, pentru o etapă, se ridică la 15.300