Wave Division, una dintre cele mai mari agentii de BTL full service de pe piata locala, investeste aproximativ 200-250.000 de euro intr-o platforma care promoveaza promotiile prin intermediul cupoanelor online (e-couponing), ideea lansarii acesteia venind in contextul in care promotiile si lupta "haiduceasca" pentru reduceri au fost din ce in ce mai acerbe, a declarat pentru Wall-Street.ro, Bogdana Baltasiu, manager de dezvoltare a businessului in cadrul companiei.
Baltasiu este fost client service manager in cadrul companiei de cercetare Nielsen Romania. Managerul are o experienta de peste 13 ani in cercetarea de piata, dintre care ultimii opt ani la conducerea departamentului de cercetare a consumatorului al Nielsen.
“Serviciul de e-couponing este diferit de reducerile colective. Practic, orice membru al site-ului va avea acces gratuit la oricare din reducerile oferite de catre producatori si comercianti pe aceasta platforma. Promotiile vizeaza orice produs din cosul zilnic, de la produse de baza pana la dulciuri, produse de ingrijire personala sau a gospodariei”, explica Baltasiu.
Practic, oricine se inregistreaza pe site-ul care urmeaza sa fie lansat in urmatoarele saptamani va putea alege de pe site cupoanele de reduceri pe care si le doreste. Apoi, trebuie sa le printeze si sa le prezinte in magazin, la casa, cand plateste produsele si astfel va putea obtine reduceri pentru cumparaturile obisnuite, in magazinele din comertul modern (hypermarket, supermarket, discounter). Site-ul de e-couponing ar putea fi lansat la finalul lui noiembrie Investitia initiala in proiect este in jurul a 200-250.000 euro, iar platforma va fi disponibila, cel mai probabil, la finalul lunii noiembrie.
“Pentru primul an de activitate ne propunem sa incheiem contracte de acceptare a acestui sistem cu toate lanturile internationale din Romania. Astfel, cu