Bucureşti Mall are, în general, alura unui ţinut al tuturor dorinţelor şi tuturor posibilităţilor: senzaţia asta ţi-o dau, probabil, atît aglomerarea de ispite din domenii diferite (de la lenjerie intimă la electrocasnice), preţurile, în general, mari, cît şi decorurile pretenţioase. Precum şi simţul de happening mai frecvent decît în alte locaşuri ale consumului, pentru că Mall-ul încearcă mai abitir să ţină pasul cu sărbătorile. De aceea, de curînd lansatul Card Avantaj se potriveşte la Mall: acesta este, evident, conform pliantului promoţional, un card de cumpărături - de orice fel, dar numai din magazinele Mall-ului. Oana Ilie, liderul echipei de vînzări de la FINANSBANK, şi prezentă la ghişeurile Card Avantaj de la Mall, ne spune care este povestea card-ului: acesta este susţinut ca "infrastructură, ca obiect", de către Mall şi are ca back-up FINANSBANK. Dacă vrei să achiziţionezi orice produs din Mall, o poţi face în rate şi cu dobîndă zero. Ba chiar ţi se oferă bonusuri pentru fiecare cumpărătură făcută. Toate acestea, subliniază domnişoara Ilie, reprezintă o noutate pentru sistemul de cumpărături din România. Uimiţi de asemenea bucurie pe capul consumatorului (ca să nu mai vorbim de shopping addicts - veşnic la vînătoare prin magazine), am încercat să aflăm cum funcţionează, de fapt, acest sistem: pentru fiecare client banca stabileşte o limită de credit, un plafon, în funcţie de o serie de factori - demografici, sociali, financiari. Clientul respectiv îşi poate cumpăra orice produs în trei rate. Produsul nu trebuie să se încadreze într-o anumită sumă, pentru că nu există un plafon minim de achiziţii. Pînă aici, toate minunate: posesorul card-ului magic umblă liber, prin Mall, şi cumpără tot ce are chef, într-un paradis al consumului, cu o simplă bucată de carton în buzunar. Misterul este cum acoperă, apoi, aceste cheltuieli, mai ales că acest tip de c