Pacienţii vor fi întrebaţi dacă sunt mulţumiţi de medicul care îi tratează, dacă sunt „direcţionaţi” către numite laboratoare de analize sau dacă le place de funcţionarul de la CAS
Potrivit unui ordin postat pe site-ul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS), pacienţii diagnosticaţi cu anumite boli cronice al căror tratament se aprobă prin comisiile de experţi de la nivelul CNAS vor fi întrebaţi cât de mulţumiţi sunt de calitatea serviciilor medicale furnizate şi terapia urmată.
Ordinul aprobă chestionarul de evaluare care va fi utilizat de către reprezentanţii caselor judeţene de asigurări de sănătate de două ori pe an, se mai arată pe site. După ce vor fi completate, acestea trebuie trimise pentru centralizare către Serviciul Medical al CNAS, la un loc cu dosarele celor chestionaţi.
Practic, prin acest chestionar, reprezentanţii CNAS vor să afle cât de mulţumiţi sunt pacienţii de medicul care îi tratează, cât de greu sau uşor le este să facă analizele necesare pentru completarea dosarului, unde le fac, dacă le este recomandat un anume loc şi dacă da, de către cine etc. Între altele, reprezentanţii CNAS vor să afle şi cum se comportă funcţionarul CAS care a preluat dosarul asiguratului din programul de sănătate, dar şi cum i s-a părut timpul pe care a trebuit să-l aştepte pentru pronunţarea deciziei, precum şi care a fost durata. Pacienţii vor fi întrebaţi dacă sunt mulţumiţi de medicul care îi tratează, dacă sunt „direcţionaţi” către numite laboratoare de analize sau dacă le place de funcţionarul de la CAS
Potrivit unui ordin postat pe site-ul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS), pacienţii diagnosticaţi cu anumite boli cronice al căror tratament se aprobă prin comisiile de experţi de la nivelul CNAS vor fi întrebaţi cât de mulţumiţi sunt de calitatea serviciilor medicale furnizate şi terapia urmată.