Vineri, un avion Boeing 737 al Southwest Airlines a aterizat de urgenţă pe o bază militară din Texas, după ce o gaură a apărut în fuzelajul aparatului, când acesta se afla la 10.500 de metri altitudine. Alte trei avioane de acelaşi tip prezintă "fisuri mici, în stratul superficial" al fuzelajului, arată oficialii companiei aeriene, citaţi de BBC. Aceste crăpături apar la îmbinările dintre plăci. Alte 19 avioane Boeing 737 nu prezintă fisuri şi vor fi repuse în circulaţie.
Citeşte şi: Un AVION american a aterizat de urgenţă după ce a apărut o GAURĂ ÎN FUZELAJ, la 10.500 de metri înălţime. Ce spun PASAGERII - VIDEO
Duminică, o bucată din fuzelajul rupt al avionului aterizat de urgenţă a fost trimisă pentru investigaţii la sediul Consiliului de Securitate pentru Transportul Aerian (NTSB), din Washington (SUA). NTSB a studiat, de asemenea, alte porţiuni ale avionului implicat în incident şi au găsit fisuri suplimentare. Se pare că metalul din fuzelaj ar fi cedat, din cauza vechimii avionului (15 ani).
Inginerii de la Southwest Airlines fac investigaţii pe avioanele Boeing 737 din dotare
Până acum, 600 de zboruri ale Southwest Airlines au fost anulate, pentru a permite inginerilor să verifice cele 79 de aeronave tip Boeing 737 din flota companiei. 22 dintre ele au fost deja verificate, iar celelalte vor fi testate în cursul zilei de luni.
"Regretăm inconvenientele pe care aceste verificări le produc clienţilor noştri. Amânările şi anulările de curse nu sunt de preferat, însă ne luăm toate măsurile de precauţie", a declarat vicepreşedintele Southwest Airlines. Compania şi-a schimbat programul de întreţinere a aeronavelor în 2009, după un accident cauzat tot de cedarea metalului, din cauza vechimii avionului.
În momentul de faţă, 931 de avioane Boeing 737 sunt în circulaţie în toată lumea.
Vineri, un avion Boeing 737 al Southwes