La Braşov va avea loc, în perioada 12 – 15 februarie, Festivalul AdPrint, ajuns la o ediţie aniversară.
Week-end-ul AdPrint va începe cu seminarul susţinut de Jan Leube, care încearcă să găsească răspuns la întrebarea „Where is print going in a digital world (Challenges. Chances. Cases)”. Jan este Chief Creative Officer BBDO Berlin din 2008 şi înainte să deţină actuala poziţie a lucrat opt ani la Scholz & Friends Berlin, unde a câştigat peste 350 de premii în competiţii naţionale şi internaţionale.
Evenimentul va continua cu prezentarea „The New Rules of Communication”, susţinută de Patrick Collister, fondatorul agenţiei de training Creative Matters. Patrick a lucrat în publicitate până în 2003, când şi-a fondat propria agenţie de training creativ. În 2006 a pus bazele raportului anual Big Won - o analiză a industriei de comunicare, de la publicitate la direct marketing, măsurată prin calitatea şi cantitatea premiilor câştigate. La Braşov va avea loc, în perioada 12 – 15 februarie, Festivalul AdPrint, ajuns la o ediţie aniversară.
Week-end-ul AdPrint va începe cu seminarul susţinut de Jan Leube, care încearcă să găsească răspuns la întrebarea „Where is print going in a digital world (Challenges. Chances. Cases)”. Jan este Chief Creative Officer BBDO Berlin din 2008 şi înainte să deţină actuala poziţie a lucrat opt ani la Scholz & Friends Berlin, unde a câştigat peste 350 de premii în competiţii naţionale şi internaţionale.
Evenimentul va continua cu prezentarea „The New Rules of Communication”, susţinută de Patrick Collister, fondatorul agenţiei de training Creative Matters. Patrick a lucrat în publicitate până în 2003, când şi-a fondat propria agenţie de training creativ. În 2006 a pus bazele raportului anual Big Won - o analiză a industriei de comunicare, de la publicitate la direct marketing, măsurată prin calitatea şi cantitatea premiilo