Jucatorii din sectorul online si utilizatorii de internet se pot inscrie din aceasta saptamana la cea de a a saptea editie a Internetics, singurul festival romanesc dedicat premierii acestei industrii. Pana la 5 octombrie, data limita de inscriere, participantii pot opta pentru cele trei competitii din cadrul festivalului: Web Space, Web Promo si Web Graphic. Pentru inscriere, participantii trebuie sa isi creeze cont pe site-ul internetics.ro si sa completeze formularul online. Ca u
Jucatorii din sectorul online si utilizatorii de internet se pot inscrie din aceasta saptamana la cea de a a saptea editie a Internetics, singurul festival romanesc dedicat premierii acestei industrii.
Pana la 5 octombrie, data limita de inscriere, participantii pot opta pentru cele trei competitii din cadrul festivalului: Web Space, Web Promo si Web Graphic.
Pentru inscriere, participantii trebuie sa isi creeze cont pe site-ul internetics.ro si sa completeze formularul online. Ca urmare a parteneriatului recent incheiat cu cu Asociatia Interactive Advertising Bureau(IAB) Romania, Internetics va acorda din acest an premiul Webvertiserul anului, prin care se va recunoaste inovatia si vizionarismului clientilor in ceea ce priveste internetul ca mediu de comunicare.In plus, competitia Web Space, adresata publisherilor online si furnizorilor de servicii online, si-a reorganizat sectiunile de concurs.
Advertising-ul si strategiile de marketing pentru online vor fi jurizate si premiate in cadrul competitiei Web Promo, in timp ce Web Graphic va premia design-ul site-urilor de promovare, dar si proiectele artistice online si site-urile experiment. In cadrul fiecarei categorii din toate competitiile se va acorda cate un premiu pe sectiune, denumit “Internetics Icon”.
In