Perioada sarbatorilor de iarna este una foarte buna pentru distribuitorii de jucarii si articole pentru copii, vanzarile majorandu-se in aceasta perioada cu circa 30-40 la suta. Tintele marilor firme din domeniu sunt vedetele-parinti, care nu se uita la bani cand este vorba de propriile odrasle. "Viorel Catarama a cumparat intr-o zi o duba de jucarii. Dupa ce a umplut-o, a zis ca, deocamdata, si-a terminat alocatia pentru copil. Cumparase de peste 100 milioane de lei", ne-a povestit unul dintre reprezentantii unei firme de jucarii. Un altul ne-a relatat cum celebrul manelist Adi Minune a intrat intr-o zi in magazin si a intrebat "care e cel mai scump si mai misto lucru pe care il aveti? Vreau sa-l cumpar". Clienti-personalitati de toate felurile trec pragurile magazinelor de profil: Mihaela Borcea, sotia presedintelui clubului Dinamo, creatorul de moda Catalin Botezatu, "modista" Raluca Badulescu, vedetele TV Oana Cuzino, Teo Trandafir, Raluca Moianu, Radu Moraru, fotbalistii Bogdan Lobont, Adrian Iencsi. "Teo este foarte populara, de la noi a cumparat tarc, carucior, premergator. Lobont a cumparat in doua randuri o camera completa pentru copii", ne-a spus Alina Al Khatib, director comercial reprezentantii Loris. Pentru a-si atrage si mentine clientii, firmele pun la punct diverse programe, precum carduri de fidelitate, care ofera reduceri de 5, 7 si 10 la suta. Cei interesati pot da comenzi speciale firmelor de specialitate. De exemplu, un carucior pentru tripleti costa 30 milioane de lei. Alte firme ofera gratuit montaj si transport pentru mobila pentru camera copiilor. "La noi exista inca mentalitatea de a nu cumpara lucrurile necesare copilului inainte de nastere. Gravida vine la noi si pune deoparte lucrurile dorite, iar cand naste, ne da telefon de la spital, iar echipa noastra merge la domiciliul acesteia si duce lucrurile pentru care a optat proaspata ma