Peste 2 milioane de români au urmărit aseară serialul „Pariu cu viaţa”, difuzat de Pro Tv, în fiecare luni. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, în intervalul orar 20.29 - 22.30, Pro Tv a fost lider absolut de audienţă în rândul publicului comercial cu 8.0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17.0 %, urmat de Antena 1, principalul competitor, cu 6.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.7 %.
În minutul de aur, telespectatorii urmăreau secvenţele în care Rareş şi Andreea vin la masă, fiind întâmpinaţi de Zâna şi Mara, iar la Susai tinerii din LaLa Band se joacă în zăpadă şi se dau cu sania.
"Pariu cu viaţa" de la PRO TV a fost în topul audienţelor şi pe All Urban, unde a înregistrat 7.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.3 %. La nivelul întregii populaţii, Pro Tv s-a situat pe primul loc în topul audienţelor cu o medie de 8.5 puncte şi o cotă de piaţă de 15.7%, în timp ce Antena 1 avea 5.9 puncte de rating cu 10.9 % share.
Peste 2 milioane de români au urmărit aseară serialul „Pariu cu viaţa”, difuzat de Pro Tv, în fiecare luni. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, în intervalul orar 20.29 - 22.30, Pro Tv a fost lider absolut de audienţă în rândul publicului comercial cu 8.0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17.0 %, urmat de Antena 1, principalul competitor, cu 6.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.7 %.
În minutul de aur, telespectatorii urmăreau secvenţele în care Rareş şi Andreea vin la masă, fiind întâmpinaţi de Zâna şi Mara, iar la Susai tinerii din LaLa Band se joacă în zăpadă şi se dau cu sania.
"Pariu cu viaţa" de la PRO TV a fost în topul audienţelor şi pe All Urban, unde a înregistrat 7.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.3 %. La nivelul întregii populaţii, Pro Tv s-a situat pe primul loc în topul audienţelor cu o medie de 8.5 puncte şi o co