In Romania incep sa prinda proiectele TV dezvoltate exclusiv pe Internet. Televiziunile importante au facut pasi uriasi in 2006 pentru a oferi continut video de calitate pe paginile lor de Internet, PRO TV, Antena 3, Antena 1, Realitatea TV, iar saptamina aceasta acest pas a fost facut de TVR, care si-a relansat site-ul. De asemenea, televiziunile transmit live pe Internet, un serviciu gratuit in acest moment. incurajate de aceste proiecte puse in practica, dar si de rata de penetrare a Internetului broadband in Romania, au inceput sa fie puse in practica noi idei. Recent, s-au lansat EVO TV, o televiziune exclusiv on-line, si MTV on Demand, pentru clientii ClickNet care vor putea vedea pe Internet peste 1.000 de videoclipuri.
MTV on-line Demand
Clicknet, Serviciul de Internet al Romtelecom, si MTV au lansat MTV on Demand, o aplicatie on-line care personalizeaza preferintele utilizatorilor. Proiectul reprezinta o premiera pentru Romania, fiind gazduit la adresa: www. mtvondemand.ro. Acolo, cei peste 150.000 de clienti ClickNet pot accesa gratuit o colectie de peste 1.000 de videoclipuri si emisiuni de divertisment, marca MTV, din industria romaneasca si internationala. Pe MTV on Demand vor fi disponibile, de asemenea, topurile si emisiunile de stiri ale postului de televiziune.
„Avem o singura lege la MTV on Demand: interactivitatea. Si o singura limita de viteza: foarte repede. Utilizatorii pot sa isi creeze propriul playlist cu videoclipurile de care nu se mai pot desparti si sa vizioneze on-line orice le face degetul sa se intepeneasca pe maus“, a declarat Alfred Borcan, Director Comunicare Marketing Romtelecom.
„MTV a fost mereu in pas cu cele mai noi tehnologii existente pe piata, iar actuala colaborare cu cei de la Romtelecom nu face decit sa confirme acest fapt. Conceptul de platforma muzicala on-line este perfect pentru