Zapp, unul dintre jucatorii de pe piata romaneasca de telefonie mobila, considera ca marjele de profit in piata telecom au scazut semnificativ ca urmare a reducerii tarifelor cu mai mult de 50% fata de ultimii ani .
Marjele de profit au scazut cu mult mai mult fata de acum cativa ani atat din cauza reducerii tarifelor pentru apeluri, cat si datorita preturilor pachetelor de date mobile, in scadere cu pana la 50%, mai ales daca ne uitam la pretul pe GB care era foarte ridicat”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Chris Bataillard, CEO al Zapp.
Potrivit acestuia, anul 2008 a fost foarte dificil pentru companie ca urmare a investitiilor semnificative, iar pentru anul viitor spera la o crestere a cifrei de afaceri ca urmare a cresterii numarului de clienti.
“Anul 2008 a fost unul foarte greu pentru ca a trebuit sa refacem aproape tot. Am cheltuit foarte mult cu extinderea retelei actuale si construirea noii retele 3G. De asemenea, am investit in lansarea de noi oferte si optimizarea serviciilor acordate clientilor. Anul viitor estimam rezultate interesante, ne asteptam la co crestere a cifrei de afaceri ca urmare a cresterii bazei de clienti.”, a mai declarat CEO-ul Zapp.
Compania a intrat recent si pe segmental prepay pentru a creste traficul care intra in retea de la ceilalti operatori.
“Oferta NoPay a fost gandita pentru a balansa traficul care intra in reteaua noastra fata de cel care iese catre ceilalti operatori. Pana acum am avut numai clienti postpaid, insa unii dintre clientii nostri prefera prepay si am venit cu aceasta oferta pentru a nu-i pierde. Acest serviciu ne va creste semnificativ numarul de clienti pe serviciile de voce”, a declarat oficialul Zapp.
In ceea ce priveste serviciile de date mobile, acoperirea EVDO a Zapp va creste pana la 80-85% pana la sfarsitul anului viitor, potrivit lui Bataillard. @N_