Campania „Hai pe net” se desfăşoară la centrul de Informare Comunitară al Bibliotecii Judeţene „George Bariţiu”, scopul activităţii fiind acela de a atrage cât mai mulţi utilizatori în spaţiul virtual. Acţiunea are loc simultan în 100 de comunităţi din 20 de judeţe din ţară
Cum ar fi să existe o zi în care oamenii sunt invitaţi să cunoască mai bine mediul on-line şi beneficiile pe care le aduce privind accesul la informaţie? Pe 4 martie, în Braşov şi în alte 19 judeţe, cei mai puţin familiarizaţi cu spaţiul virtual vor avea posibilitatea să cunoască beneficiile lui în activităţi diverse, în cadrul campaniei „Hai pe net”. Campania este organizată în cadrul Săptămânii e-Skills, în 15 ţări europene, cu scopul de a aduce on-line peste 10.000 de persoane din întreaga Europă. În România, campania este susţinută de Fundaţia EOS în parteneriat cu Programul Biblionet şi ANBPR, Programul Microsoft Unlimited Potential şi Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere. Potrivit organizatorilor campaniei, se urmăeşte atragerea cât mai multor persoane în spaţiul virtual pentru conştientizarea beneficiilor ce rezultă din accesul la informaţie.
La Braşov, netul va fi disponibil la Centrul de Informare Comunitară al Bibliotecii Judeţene „George Bariţiu” (Casa Baiulescu, la parter), în cadrul unor activităţi diferite pentru tineri, părinţi şi bunici, respectiv: navigare pe internet (wikipedia, e2referate.ro etc.; creare adresă e2mail, Twitter etc.), siguranţa copiilor pe internet (pentru părinţi), lecţii online, activităţi pentru agricultori, revista presei, locuri de muncă la agenţiile de ocupare a forţei de muncă sau date referitoare la şomaj. La finalul campaniei, organizatorii vor acorda 10 premii în valoare de 500 USD fiecare pentru cele mai apreciate poveşti de succes care vor releva influenţa favorabilă a calculatorului şi a mediului online asupra vieţii unei perso