Ediţia de aseară a emisiunii de la Pro TV a fost cea mai vizionata editie de la lansare si pâna acum la nivelul publicului comercial. TVR 1 s-a clasat pe locul al doilea, dar la o mare distanţă faţă de lider.
În rândul publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse intre 18-49 de ani a emisiunea “Romanii au talent’ difuzata aseara este pe locul al 3-lea ca audienta in istoria monitorizarii TV, dupa meciurile Rapid - Steaua si Middlesbrough - Steaua din Europa League (Cupa UEFA) din 2006.
In minutul de maxima audienta de la 21.08 emisiunea “Românii au talent” era urmărita de peste 6 milioane si jumatate de romani, iar in minutul de la 22.32, show-ul de la ProTv inregistra pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinde intre 18-49 de ani, un virf de audienta de 37,1 puncte de rating si o cota de piata uriasa de 61,9% cota de piata. “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara a fost lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public.
Audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” difuzata intre 20.30 – 22.57 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse intre 18-49 de ani una record de 29,7 puncte de rating si a atins o cota de piata de 52,1 procente. Pe “podium” au mai urcat TVR1 cu 9,5 puncte de rating si 16,6% cota de piata, iar pe locul al treilea postul Acasa cu 2,3 puncte de rating si 4,0% cota de piata.
Antena 1 s-a clasat abia pe locul al patrulea dupa ProTV, TVR1 si postul Acasa inregistrind o audienta de 13 ori mai mica fata de cea a postului lider, ProTV, doar 2,2 puncte de rating si 3,9% cota de piata Clasamentul ramine neschimbat si pe intreg publicul din mediul urban. ProTv s-a instalat confortabil pe primul loc cu 27,0 puncte de rating si o cota de piata de 44,2% fiind urmarit pe tot parcursul emisiunii de aproape 3 milioane de telespectatori, ur