Şefa trustului Intact a decis să renunţe la serviciile regiei de publicitate CLIR Media, condusă de unul dintre cei mai vechi oameni de vânzări ai grupului. Grupul Intact îşi internalizează vânzările de reclamă. Voci din industrie spun că decizia este o ambiţie a Cameliei Voiculescu de a avea un mai mare control al afacerii. Posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, GSP TV şi Antena Internaţional vor avea un departament intern de vânzări, lăsând CLIR Media doar cu doi clienţi: Radio ZU şi Radio România Actualităţi.
La conducerea viitorului departament, care va fi activ din ianuarie 2010, a fost numit pe funcţia de director interimar Cristian Mihalache, până acum director de dezvoltare al trustului Intact.
Schimbat fără argumente
Decizia de excludere a CLIR Media este o lovitură pentru Laurenţiu Ionete, care lucrează pentru trustul Intact de mai bine de 12 ani şi este vicepreşedinte în consiliul de administraţie al Antenei 1.
Întrebat de „Adevărul“ de ce s-a ajuns la internalizarea vânzărilor de publicitate, Ionete a răspuns sec: „Nu ştiu, probabil că aceasta este o formulă mai eficientă“. El a mai precizat că şefii din Intact nu i-au dat niciun argument pentru încetarea colaborării la finele anului, când se încheie contractul actual. În plus,
Laurenţiu Ionete nu ştie dacă va mai rămâne în funcţia de vicepreşedinte al consiliului de administraţie din Antena 1. „Nu ştiu dacă reorganizarea grupului va include şi consiliul de administraţie al Antenei 1. Dacă se va întâmpla, e posibil să fiu înlocuit şi nu am nicio problemă“, a spus şeful CLIR Media.
Elena Prodan, PR Manager al Antenei 1, a spus că decizia de internalizare a vânzărilor de publicitate reprezintă „o schimbare de optică şi de strategie la nivel de grup, menită să aducă mai aproape departamentul de vânzări de staţiile