Televiziunea lui Dan Diaconescu a intrat în declin luna trecută, după ce cazul crimelor de la Cernavodă a fost încheiat. Postul OTV a avut o medie de 69.000 de telespectatori pe minut, cu 15.000 mai puţini faţă de ianuarie. Televiziunea a coborât pe locul zece, fiind depăşită de Disney.
În februarie, ratingurile principalelor televiziuni au fost în scădere, cu mici excepţii. Pro TV rămâne liderul audienţelor, cu o medie de 391.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, însă televiziunea comercială a pierdut 19.000 de telespectatori în februarie. Asta în ciudat faptului că a difuzat două ediţii din emisiunea „Românii au talent" care au înregistrat audienţe-record. Antena 1 a avut acelaşi trend descendent, având o scădere de 7.000 de telespectatori, comparativ cu ianuarie. Citiţi şi: Audiență în creștere pentru Formula 1
Posturile de ştiri, în creştere
Şi OTV a scăzut în audienţe. Postul TV a avut în februarie o medie de 69.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, cu un minus de 15.000 de privitori faţă de ianuarie. Acesta este un semn că românii şi-au pierdut interesul pentru televiziunea lui Dan Diaconescu după ce cazul cu crimele de la Cernavodă a fost rezolvat.
În plus, OTV a căzut de pe locul nouă, pe care l-a ocupat în ianuarie, pe 10, fiind depăşit de postul pentru copii Disney Channel. Acasă TV a fost televiziunea cu cea mai mare creştere în februarie. Canalul pentru femei a avut o medie zilnică de 121.000 de telespectatori, la nivel urban, cu 11.000 mai mulţi faţă de ianuarie.
Şi cele două posturi de ştiri, Realitatea TV şi Antena 3, au urcat în audienţe, în special datorită scandalului de corupţie din vămile româneşti. Realitatea TV a urcat la o medie de 172.000 de telespectatori, la nivel urban, în timp ce competitorul său a ajuns la 161.000. TVR a avut şi el o creştere în audienţă, cel mai probabil datorită meciu