Orarul elevilor europeni ar trebui să includă, săptămânal, cel puţin trei ore de educaţie fizică. Conform unui raport al Parlamentului European, numărul orelor alocate educaţiei fizice în şcoli a scăzut, din 2002, până în prezent, de la 121 de minute, la 109 minute pe săptămână, în condiţiile în care un sfert dintre copiii din UE, suferă de obezitate.
Deputaţii de la Strasbourg au recomandat statelor membre să utilizeze fondurile structurale pentru a dezvolta unităţile sportive din şcoli şi să elaboreze un cadru legislativ, care să ajute creşterea investiţiilor pentru activităţile sportive ale tinerilor.
„Educaţia fizică predată în şcoli şi sportul se numără printre cele mai importante instrumente ale integrării sociale, dar pentru unele comunităţi minoritare şi religioase, precum şi pentru copiii cu handicap, participarea deplină la activităţile de educaţie fizică ridică numeroase probleme fără soluţie“, se arată în raportul adoptat marţi. (R.F.)
Orarul elevilor europeni ar trebui să includă, săptămânal, cel puţin trei ore de educaţie fizică. Conform unui raport al Parlamentului European, numărul orelor alocate educaţiei fizice în şcoli a scăzut, din 2002, până în prezent, de la 121 de minute, la 109 minute pe săptămână, în condiţiile în care un sfert dintre copiii din UE, suferă de obezitate.
Deputaţii de la Strasbourg au recomandat statelor membre să utilizeze fondurile structurale pentru a dezvolta unităţile sportive din şcoli şi să elaboreze un cadru legislativ, care să ajute creşterea investiţiilor pentru activităţile sportive ale tinerilor.
„Educaţia fizică predată în şcoli şi sportul se numără printre cele mai importante instrumente ale integrării sociale, dar pentru unele comunităţi minoritare şi religioase, precum şi pentru copiii cu handicap, participarea deplină la activităţile de educaţie fizică ridică numeroase probleme făr