Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare de lux si-a propus obtinerea unei cifre de afaceri de 2,5 milioane de euro, ceea ce inseamna o crestere cu aproximativ 30% fata de 2012, luand in calcul investitiile de aproximativ 300.000 de euro planificate pentru 2013 in logistica, showroom si dezvoltarea retelei de parteneri.
Compania si-a largit, de asemenea, reteaua de distributie ajungand la 120 de distribuitori la nivel national.
Incepand cu sfarsitul anului 2011, Senso Ambiente a introdus in portofoliul sau marci importante pe plan international cum ar fi: Geberit - instalatii, Zehnder – radiatoare premium si Aquanova – accesorii de baie.
La nivelul anului trecut, Senso Ambiente a raportat o crestere a cifrei de afaceri de 40% la 1,9 milioane de euro.
„Brandul Hansgrohe s-a vandut cel mai bine, inregistrand un procent de 32% din cifra de afaceri a Senso Ambiente, urmata de Geberit cu 20%, Ideal Standard si Duravit cu 15% fiecare si Zhender cu 7%”, a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari Senso Ambiente
Potrivit managerului, un aport important al vanzarilor l-a constituit comercializarea de solutii complete pornind de la instalatiile incastrate in perete, obiecte sanitare, lavoare, inclusiv cazi si cabine de dus, sisteme de dus, baterii de baie si bucatarie dar si radiatoare de baie.
Unul dintre cei mai importanti factori care au dus la rezultatele din 2012 a fost cresterea numarului de distribuitori prin adaugarea la cele 70 de magazine cu showroom, a unui numar de aproximativ 60 de mici magazine destinate instalatorilor, magazine cu un spatiu mediu de 15-20mp dar si colaborarea cu segmentul de magazine tip D-I-Y (Do-it-Yourself).
Ca si pondere a vanzarilor pe regiuni, reprezentantii Senso Ambiente sustin ca Bucurestiul a reprezentat aproximativ 40%, r