Aşteptat de aproape un an, noul Citroën C5 s-a infăţişat privirilor la 18 octombrie, intr-un eveniment care a avut loc la Paris, pe Champs élysées. Deloc intămplător ales, decorul centrului capitalei Franţei s-a potrivit perfect cu impresia lăsată de maşină.
Constructorul francez a lansat la jumătatea lunii octombrie noul C5, care impresionează prin designul dynamic şi aspectul agresiv pentru o limuzină.
Aşteptat de aproape un an, noul Citroën C5 s-a infăţişat privirilor la 18 octombrie, intr-un eveniment care a avut loc la Paris, pe Champs élysées. Deloc intămplător ales, decorul centrului capitalei Franţei s-a potrivit perfect cu impresia lăsată de maşină.
PERSONALITATE. Francezii ştiu să deseneze maşini şi o demonstrează din nou. Noul C5 este disponibil in două versiuni de caroserie, berlină şi break, ambele remarcăndu-se printr-un stil distinctiv. Cu 4,78 m lungime, 1,86 m lăţime şi 1,45 inălţime, berlina C5 se incadrează in topul autoturismelor din clasa medie. Paradoxal insă, noul C5 poate da aparenţa unui coupe, in funcţie de unghiul din care este privit. Cu toate acestea, vorbim despre o limuzină foarte elegantă, cu linii foarte dinamice. Văzută din faţă, maşina inspiră forţă, senzaţie amplificată in special de farurile alungite pe aripi şi mai ales a prizei de aer foarte mari. Aceleaşi faruri incadrează logo-ul mărcii, in timp ce părţile laterale ii dau lui C5 caracterul aerodinamic. In spate luneta are o formă concavă, aducănd aminte de cea folosită la clasa mare C6. In ceea ce priveşte break-ul, acesta este in mod firesc ceva mai lung, 4,83 m, şi o idee mai inalt, 1,48 m. In general, aerul respirat de maşină nu se schimbă, rămănănd din plin senzaţia unei reuşite a designerilor de la Citroën.
SIGURANŢĂ. In funcţie de nivelul de echipare, noul C5 este disponibil cu două pănă la nouă a