După sesizarea făcută de evz.ro, conducerea departamentului de carduri din cadrul reţelei Cora a demarat o anchetă cu privire la „dispariţia” unor puncte de fidelitate din contul unei cliente.
Cristina V. (vom utiliza un nume fictiv, pentru a proteja identitatea clientei prejudiciate), client fidel al reţelei, a fost la cumpărături în supermarketul Cora din Sun Plaza în jurul datei de 10 aprilie 2010. Atunci a remarcat, pe bon, că se apropie data aniversară, la care îşi poate ridica premiul de fidelitate.
Pe 25 aprilie, clienta a revenit în una din unităţile Cora, respectiv Cora Lujerului, pentru a face câteva cumpături şi pentru a-şi ridica premiul. La casă, a avut surpriza să constate că nu mai avea niciun punct de fidelitate în cont.
Relaţii cu clienţii, cu strigăte
La casa de relaţii cu clienţii, i s-a spus că acele puncte nu ar fi putut să dispară din cont, deci Cristina V. şi-a ridicat premiul. Angajatele departamentului au acuzat-o pe clientă că minte şi că vrea să obţină un premiu în plus. Toate acuzaţiile au fost lansate pe un ton deloc politicos.
„Au ţipat la noi că minţim şi că mai vrem încă o dată premiul, ceea ce nu este adevărat. Degeaba am încercat să le explicăm că nici nu am fost în Cora la acea dată”, povesteşte Cristina V.
Femeia le-a cerut angajatelor să îi arate documentul care atestă că ea a ridicat premiul, deoarece acesta nu poate fi eliberat decât pe baza cardului de fidelitate şi a unui act de identitate. Angajata Cora i-a înmânat un teanc de documente, spunându-i că „treaba va merge mai repede la două mâine”.
Printre celelalte bonuri, Cristina V. l-a descoperit şi pe acela pe care era trecut numele său, un cod numeric personal şi o semnătură. Însă, CNP-ul trecut pe document nu era al clientei, iar semnătura fusese falsificată.
Când le-a arătat buletinul