Sute de locatari din zona de nord a Bacaului au parte, de citeva saptamini, la robinete, doar de apa de culoare maronie n De citeva saptamini bune, numele directorului Regiei Autonome de Gospodarire Comunala (RAGC), Adrian Craiovan, este pomenit, cu naduf, in fiecare zi, in sute de case de bacauani. Gospodinele i-ar prepara bucuroase directorului RAGC un ceai sau o cafea din apa ciocolatie de la robinete, si i-ar baga bucuroase camasile albe in mizeria care le curge, de la o vreme, in chiuveta, ori de cite ori au curajul de a se atinge de robinet. In acelasi timp, proprietarii de apartamente se jura ca nu vor mai plati de acum incolo un leu pentru apa pina cind nu vor vedea ca la robinet incepe sa curga lichidul limpede, fara culoare si fara miros, pe care RAGC ar trebui sa il furnizeze drept apa. O parte din locatarii care au parte in aceste zile de astfel de neajunsuri din partea furnizorului de apa potabila au pus mina pe telefon si au cerut sprijinul Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului(OJPC). Aici, surpriza! OJPC spune ca rezolvarea acestui gen de probleme nu intra in competenta institutiei. "Daca reclamatiile ar fi venit din partea unui abonat care are contract individual incheiat cu RAGC si care ar fi nemultumit, sa spunem, de modul de facturare, atunci am fi putut interveni. Asa, avem in fata o problema ce poate fi rezolvata doar de asociatiile de locatari care au incheiat contracte de prestari servicii cu RAGC", spune Sorin Elisei, directorul OJPC. Exasperati, la rindul lor, de numarul mare de reclamatii primite din partea locatarilor, presedintii asociatiilor de locatari au incercat sa isi faca dreptate pe calea justitiei, asa ca au dat in judecata atit RAGC, cit si Consiliul Local. Ioan Dogaru, vicepresedintele Ligii Asociatiilor de Proprietari din Bacau, spune ca actiunea a fost inaintata in instanta de catre aceasta asociatie. "Este strigat