Prima reclama este la un ceas de lux realizat de designerul Michael Kors. Este o fotografie care apare alaturi de unele comentarii ale utilizatorilor.
Compania americana spera sa realizeze deal-uri bune cu firme de lux si branduri cunoscute pe plan mondial.
Citeste si:Twitter vs Instagram: evolutia conflictului, ca infograficNoua reclama pentru microbisti: cum „injura” Bergenbier fara sa fie cenzuratAnalist: Facebook toarna gaz pe “bula social media”
Reclama a aparut in unele streamuri ca si cand ar fi fost o fotografie postat de un prieten, avand insa deasupra cuvantul „Sponsorizata” pentru a se diferentia de restul fotografiilor. Utilizatorii pot selecta „...” de sub fotografie pentru a o ascunde sau a oferi feedback despre reclama.
Viitoarele reclame vor fi ori in acest format, ori video.
Prima reclama este la un ceas de lux realizat de designerul Michael Kors. Este o fotografie care apare alaturi de unele comentarii ale utilizatorilor.
Compania americana spera sa realizeze deal-uri bune cu firme de lux si branduri cunoscute pe plan mondial.
Citeste si:Twitter vs Instagram: evolutia conflictului, ca infograficNoua reclama pentru microbisti: cum „injura” Bergenbier fara sa fie cenzuratAnalist: Facebook toarna gaz pe “bula social media”
Reclama a aparut in unele streamuri ca si cand ar fi fost o fotografie postat de un prieten, avand insa deasupra cuvantul „Sponsorizata” pentru a se diferentia de restul fotografiilor. Utilizatorii pot selecta „...” de sub fotografie pentru a o ascunde sau a oferi feedback despre reclama.
Viitoarele reclame vor fi ori in acest format, ori video.