Magazinele operatorilor telecom s-au modificat si dezvoltat continuu in ultimii ani, axandu-se din ce in ce mai mult pe factorul “experienta”, mai degraba decat pe cel de “vanzare. Orange nu face exceptie si dezvaluie, intr-un interviu exclusiv Wall-Street.ro, informatii noi privind strategia companiei, numarul de puncte de vanzare proprii dar si deziderate pentru 2013.
Florin Popa este manager asupra lantului de magazine Orange in Romania, avand experienta de peste 10 ani in telecom.
In decembrie 2001 Florin Popa s-a alaturat echipei MobilRom ca manager de magazin la Craiova. In decembrie 2004, el a venit in Bucuresti ca regional indirect sales manager pentru regiunea Muntenia, fiind promovat in noiembrie 2005 ca indirect sales manager. In 2007 este numit in functia de sales & distribution director in cadrul Orange Romania.
Wall-Street.ro: Cate magazine are Orange in prezent sub brand propriu, dar si parteneri?
Florin Popa:La inceputul anului aveam 97 magazine proprii, am scazut cu unul, in timp ce numarul magazinelor partenere a crescut cu circa 25. Pentru 2013 avem in plan sa mai deschidem 11 magazine partenere, in regim de francize si sa relocam 10 – nu este un numar batut in cuie insa. Avem in plan sa deschidem magazine noi dar depindem de planurile unor centre comerciale. Focusul nostru este pe optimizarea locatiilor, pe eficientizare. In Bucuresti nu relocam decat un magazin.
W-S.ro: O sa mai atingeti numarul acesta, sau nu mai este fiabil?
FP: Putin probabil, din motive de adaptare la piata.
W-S.ro: Care este in prezent cel mai mare partener al vostru in retail?
FP: EuroGsm, cu circa 116 magazine. In Bucuresti, per total avem 57 de magazine, proprii si francize. Bucuresti este urmat de Iasi, Cluj, Galati, Pitesti.
W-S.ro: Care sunt “magazinele campion” ale Orange la nivel de vanzari?
F