Belgienii de la Liebrecht & wooD au adus pe piata locala un nou concept: parcul de retail cu ancora un outlet center. Reteta a prins in Polonia, unde compania opereaza trei astfel de proiecte, iar de anul acesta va fi testata si in Bucuresti. Cum va react
Johan Rogiers, managing partner al Liebrecht & wooD, petrece trei zile pe saptamana in Bucuresti, dar monitorizeaza lucrarile de constructie a proiectelor prin intermediul webcam-ului si primeste saptamanal noi poze de pe santier.
Liebrecht & wooD dezvolta in prezent proiectul imobiliar West Park, care va fi unul dintre cele mai mari livrate anul acesta in Capitala, in urma unei investitii de 120 de milioane de euro.
Proiectul, situat langa autostrada Bucuresti-Pitesti, va cuprinde un centru de tip outlet, denumit Fashion House, si un magazin de mobila si decoratiuni interioare Kika, un magazin Hornbach, cu articole de gradinarit si materiale de constructii, precum si o unitate a retailerului de electronice si electrocasnice Technomarket.
Rogiers este increzator in ceea ce priveste proiectul de pe autostrada, in conditiile in care reprezentantii firmei estimau in luna iunie a anului trecut ca numarul vizitatorilor va depasi un milion inca din primul an pe piata.
"Nu stiu daca vestul Capitalei (unde este situat si proiectul West Park - n.red.) poate sustine doua malluri de tip outlet", spune Rogiers, deloc preocupat de perspectiva unei concurente apropiate pe autostrada Bucuresti-Pitesti, unde se afla in dezvoltare primul parc de retail care va cuprinde un mall de tip outlet din Romania.
"Suntem in grafic cu constructiile, iar pentru peste 70% dintre spatii am semnat deja acorduri de principiu cu retailerii. Hornbach va deschide magazinul cu cateva luni mai devreme, iar in noiembrie anul acesta va fi livrat si restul proiectului", adauga Rogiers.
Liebrecht & wooD