"Un pitic, un geniu mic", este sloganul site-ului de comert online Magazinul Piticilor, lansat de Ioana Bucin, o antreprenoare in varsta de 32 de ani, care a realizat timp de cativa ani studii de piata in domeniul informaticii si a oferit consultanta de management. Prin aceasta afacere, ea vizeaza ca, intr-un an sau doi, sa-i convinga pe parinti sa nu le mai cumpere copiilor doar papusi Barbie ori masinute, ci si jucarii educative, care sa le stimuleze inteligenta.
Ioana Bucin s-a gandit sa deschida un business in acest domeniu in decembrie 2008 intrucat, avand o fetita de aproximativ un si jumatate, si-a dat seama ca pe piata locala a jucariilor era foarte mult loc de dezvoltare pe segmentul educativ.
Astfel, a deschis Sepco Dinamic, compania care se ocupa de distributia produselor in magazine mai mici si in librarii, si Sepco Online, firma care detine site-ul MagazinulPiticilor.ro.
In firma de distributie este unic actionar, dar lucreaza cu inca cinci persoane part-time. De asemenea, in business-ul online mai are un partener.
Daca investitia in businessul pe internet a fost de circa 10.000 euro, in schimb, in cel de distributie, suma a fost semnificativ mai mare, din cauza stocurilor care trebuie asigurate, spune Bucin, fara sa precizeze insa valoarea acesteia.
Pana acum banii necesari dezvoltarii au putut fi asigurati din salariile stranse in perioada in care era angajata, afirma fondatoarea celor doua companii.
In acelasi timp, antreprenoarea vrea sa contracteze un credit bancar de pana in 100.000 euro, pentru dezvoltarea firmei de distributie, astfel incat aceasta sa patrunda si in retelele mari ale retailerilor. Bancile sunt inca foarte reticente in a acorda finantare start-up-urilor.
Pentru a promova si a atrage clienti, dar si pentru a se informa in legatura cu cele mai noi produse in domeniu, antreprenoarea participa la d