STRATEGIE DE CAMPANIE ● Lîngă reclama mea, înjuraţi-l pe adversar!
Chiliman îşi "abureşte" alegătorii cu reabilitarea termică şi "bărbiereşte" Parcul Floreasca. Poteraş e "primarul mincinos" şi a transformat sectorul 6 în "ţinutul dezastrului". Cu astfel de mesaje ies pe piaţă ziarele de campanie. În primul caz, un cotidian care a fost cîndva un nume – Curentul. În al doilea, o fiţuică liberală, neasumată însă oficial.
STRATEGIE DE CAMPANIE ● Lîngă reclama mea, înjuraţi-l pe adversar!
Chiliman îşi "abureşte" alegătorii cu reabilitarea termică şi "bărbiereşte" Parcul Floreasca. Poteraş e "primarul mincinos" şi a transformat sectorul 6 în "ţinutul dezastrului". Cu astfel de mesaje ies pe piaţă ziarele de campanie. În primul caz, un cotidian care a fost cîndva un nume – Curentul. În al doilea, o fiţuică liberală, neasumată însă oficial.
De două zile, ziarul Curentul iese pe piaţă cu materiale de două pagini "dedicate" primarului Chiliman. Luni: "Chiliman, bărbierul spaţiilor verzi din zona Lacului Floreasca". Marţi: "Chiliman abureşte alegătorii cu reabilitarea termică". Fondul ar fi următorul: după un mandat de "nepăsare totală", Chiliman "şi-a amintit brusc" de reabilitarea termică a locuinţelor" şi a scos programul "Iarna poate fi ca vara", care ar fi gratuit. Doar că nu e, spun autorii articolului, întrucît costurile sînt acoperite nu din "portofelul edilului", ci din bugetul Primăriei (sic!). "Ca atare, lucrările promise vor fi plătite tot de beneficiarii lucrărilor respective, însă nu direct, ci prin impozite şi taxe" (sic!). Articolele împart prima pagină cu reclamele electorale ale lui Răzvan Murgeanu şi Vasile Blaga. PD-L este de altfel singurul partid cu reclamă în Curentul, un ziar care se distribuie gratuit în 150.000 de exemplare (tiraj care presupune costuri uriaşe). Ca atare, Andrei Chiliman îl acuză pe contraca