Volkswagen CC, versiunea eleganta a modelului Passat, a primit un facelift la patru ani de la lansarea in productie, in 2008, pierzand unicitatea si aliniindu-se designului curent.
Noul CC arata mai scump decat este de fapt si reuseste sa atraga privirile posesorilor de modele premium. Cel mai ieftin CC are un pret de pornire de 27.800 euro cu TVA, pentru motorizarea de 1,8 TSI 160 CP si transmisie manuala cu 6 trepte, fiind cu 2.000 euro mai scump decat sedanul Passat.
CC se incadreaza intre Passat si Phaeton in gama VW, avand 4,8 metri lungime, 1,85 metri latime si 1,41 metri inaltime.
Sedanul CC, al carui nume vine de la Confort Coupe, este mult mai spatios si mai confortabil decat modelul Passat, oferind patru locuri la clasa intai.
Fiecare loc este dragut compartimentat facand pasagerii sa se simta speciali, avand propriul spatiu, pentru ca cele doua locuri spate sunt la fel de late ca cele din fata si sunt separate printr-un suport de pahare si o cotiera. Schimbarile la interior sunt nesemnificative, a fost modificata pe consola centrala zona pentru aerul conditionat care a primit design-ul folosit la Passat Alltrack.
Modelul de test a fost un CC cu motorul de 2 litri diesel 170 CP, transmisie automata DSG cu 6 trepte si tractiune integrala. Pretul acestuia depaseste 35.700 euro cu TVA.
Tractiunea integrala isi face simtita prezenta la accelerari puternice, in curbe, dar si la plecarea de pe loc. Modelul atinge 100 de km/h in 8,6 secunde si ajunge la viteza maxima de 220 km/h.
La viteze legale cu patru pasageri, CC consuma in extraurban 6,8-6,9 litri la 100 km, iar in oras putin peste 9 litri, multumita sistemului Start/Stop care opreste motorul cand stationam.
CC este o masina confortabila asa cum spune si numele, silentioasa, cu un interior bine organizat, materiale de calitate si un feeling de masina spo