Lanţul Burger King înceacă o nouă abordare a pieţei, îndreptându-se spre cei care preferă fructe şi salate şi abandonând, în acest fel target-ul unic de tineri care consumă carne de vită. Pentru promovarea acestei mişcări, au apelat la fotbalistul David Beckham.
Burger King, cunoscut pentru celebrul Whopper, se foloseşte de celebrităţi ca Jay Leno, Mary J. Blige sau Steven Tyler ca să atragă atenţia asupra noului meniu, mult mai prietenos cu publicul consumator de fructe şi legume, scrie AdWeek.com
David Beckham apare în primul spot, creat de agenţia Mother din New York. Este reţeta sigură pentru a atrage atenţia publicului feminin, fotbalistul fiind unul dintre cei mai doriţi bărbaţi din America.
Britanicul are o experienţă notabilă în ceea ce priveşte clipurile TV. A mai făcut reclamă companiilor Motorola, Gillette, Adidas, Pepsi, Vodafon şi chiar makerelor Sharpie. Veniturile din publicitate obţinute anul trecut l-au clasat pe locul al doilea în topul celor mai bine-plătiţi fotbalişti, cu 41,5 milioane de dolari încasaţi. A fost depăşit doar de Lionel Messi.