Conform celor mai noi rapoarte cu privire la piata locala de monitoare, Horizon, marca proprie dezvoltata de Asesoft Distribution, ocupa prima pozitie cu o cota de piata de 14,5% la nivelul trimestrului al doilea al anului 2008.
“Horizon, marca de monitoare dezvoltata de Asesoft Distribution, este liderul pietei locale in al doilea trimestru al anului 2008, cu o cota de piata de 14,5%. Este cel mai bun rezultat al marcii in cei 6 ani de la lansare, cu atat mai important cu cat piata de monitoare este una foarte competitiva”, a declarat Iulian Stanciu (foto), director general Asesoft Distribution.
Pentru 2008, directorul executiv al Asesoft, Razvan Ziemba, declara ca este vizata o cota de 10% pe piata de monitoare pentru PC-uri, compania aproximand ca va vinde 800.000 unitati, obiectiv declarat inca de la finele anului trecut.
“Trimestrul 2 a fost un moment bun pentru noi pe piata de monitoare, cu o crestere de 44% fata de trimestrul anterior si 5% fata de anul 2007 pe toata gama de monitoare distribuite de Asesoft Distribution. Cu siguranta, cota noastra de piata pe acest segment de produse a crescut spectaculos”, a adaugat Razvan Ziemba.
Asesoft Distribution mai distribuie pe segmentul monitoarelor pentru PC produse marca LG si Samsung, alaturi de marca proprie Horizon.
In prima jumatate a acestui an, a crescut interesul pentru diagonalele de peste 20 inci de pana la 10 ori in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Segmentul dominant in alegerile utilizatorilor ramane diagonala de 17 inci care acopera 48% din cerere, in timp ce pe diagonala de 19 inci avem o pondere de 32%, cu o crestere semnificativa in ultima perioada. Tendinta principala este mutarea catre formatul extraplat (wide sau 16:9) si mutarea rapida catre diagonalele de 19” si 22”.
Asesoft Distribution a incheiat anul 2007 cu o cifra de 104 milioane USD, in cr