Interesul pentru filme şi seriale este tot mai mare în România, iar această cerere venită din partea consumatorilor este susţinută şi de numărul mare de device-uri prin intermediul cărora poate fi accesat conţinutul, consideră invitaţii prezenţi în cadrul panel-ului “Viitorul TV: Stai conectat, şi se pregăteşte ceva”.
“Cred că este evident că se modifică foarte mult felul în care utilizatorii consumă content astăzi. Cred că device-urile, broadband-ul puse la dispozitie facilitează acest lucru”, a spus Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer, UPC România. Continuarea pe ZFCorporate
Interesul pentru filme şi seriale este tot mai mare în România, iar această cerere venită din partea consumatorilor este susţinută şi de numărul mare de device-uri prin intermediul cărora poate fi accesat conţinutul, consideră invitaţii prezenţi în cadrul panel-ului “Viitorul TV: Stai conectat, şi se pregăteşte ceva”.
“Cred că este evident că se modifică foarte mult felul în care utilizatorii consumă content astăzi. Cred că device-urile, broadband-ul puse la dispozitie facilitează acest lucru”, a spus Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer, UPC România. Continuarea pe ZFCorporate