Eliza Rogalski, managing partner in cadrul companiei Rogalski-Grigoriu Public Relations, este prima reprezentanta a Romaniei in juriul festivalului international de comunicare Cannes Lions, numarandu-se printre cei 16 membri ai juriului la categoria PR Lions. Editia de anul acesta a Cannes Lions este prima care include premii pentru relatii publice.
In cadrul juriului PR Lions, Eliza Rogalski va fi colega unor personalitati cunoscute din industria internationala a relatiilor publice. Juriul PR este prezidat de Lord Tim Bell, presedintele Chime Communications si include nume precum Teresa Garcia (CEO Ketchum, Madrid), MaryLee Sachs (presedintele operatiunilor din SUA ale Hill&Knowlton), Nancy Selinger (senior partner in cadrul Fleishman-Hillard) sau Jean-Pierre Beaudoin (managind director, Groupe i&e, Paris).
Eliza Rogalski: Pentru PR nu cred ca exista conditii mai bune pentru a veni cu solutii creative decat conditiile de criza
Rep.: Esti prima reprezentanta a Romaniei intr-un juriu al festivalului Cannes Lions. Mai precis, in jurul PR Lions, categorie introdusa in premiera anul acesta. Poti sa eviti exprimarea tipica relatiilor publice atunci cand explici ce inseamna acest lucru pentru tine, pentru Rogalski-Grigoriu si pentru industria romaneasca de relatii publice?
Eliza Rogalski: Pur si simplu cred ca acest fapt nu ar fi fost posibil prin "exprimarea" si "manifestarea" tipica a PR-ului, despre care vorbesti si tu. M-as opri mai intai asupra importantei introducerii acestei categorii in festivalul de la Cannes. Cred ca aceasta decizie este un rezultat al exercitarii profesiei in sine, care se bazeaza pe un principiu foarte simplu - sa faci lucruri remarcabile, sa-i lasi pe ceilalti sa le afle si sa creezi conditiile pentru a se vorbi despre ele.
Rep.: Ce crezi ca a cantarit cel mai mult pentru includerea ta in juriul PR Lions