Primăria Capitalei vrea să dea echivalentul a 43.000 de euro pe un filmuleţ audio-video de 10 minute în care Bucureştiul să fie "prezentat pozitiv , tânăr şi plin de viaţă". Potrivit anuţului publicat pe site-ul guvernamental de licitaţii, filmuleţul va avea ca obiectiv principal schimbarea percepţiei turiştilor asupra Bucurestiului. Capitala se doreşte a fi prezentată ca un oraş în care turistul occidental se poate acomoda uşor, se poate relaxa sau distra, ca un mediu propice pentru afaceri sau organizării de conferinţe profesionale.
Pelicula, care va schimba imaginea Bucureştiului, va fi împărţit în trei secţiuni. Prima va dura trei minute şi trebuie să prezinte aspecte privind mediul de afaceri şi posibilităţile de business, cea de a doua va prezenta, tot în 3 minute, cultura şi tradiţiile oraşului iar ultima, de patru minute, va prezenta posibilităţile de relaxare, shopping şi evenimente cultural-artistice. Filmările se vor desfăşura pe parcursul a zece zile, atât ziua cât şi noaptea, şi vor avea loc în locuri reprzentative cu sau fără figuranţi. În cazul în care câştigătorul licitaţiei va opta pentru un film cu figuranţi atunci personajele vor trebuie să fie "semnificative pentru fiecare zona surprinsă în idea creativă".
Prin acest filmuleţ, municipalitatea intenţionează să facă primul pas în transformarea oraşului într-o destinaţie turistică. Potrivit caietului de sarcini ,"Primăria Municipiului Bucureşti a elaborat şi urmează să implementeze o serie de proiecte menite să contribuie la transformarea Capitalei într-o destinaţie turistică importantă pe harta Europei. Printre cele mai importante proiecte se numară realizarea unui film (audio-video) de prezentare a Capitalei, având ca principal obiectiv creşterea gradului de atractivitate şi a calităţii informaţiei turistice oferite celor care vizitează Bucureştiul, cat si potenţialilor turişti". Câş