Aproximativ 4.000 de angajaţi ai Romtelecom, unul dintre cei mai importanţi operatori telecom de pe piaţa locală, au fost disponibilizaţi în perioada 2007- 2010, ca urmare a unui plan de restrucrutare implementat de companie din nevoia de reducere de costuri şi de a se repoziţiona pe piaţă.
"Poate cel mai important ingredient într-un proces de restructurare îl reprezintă comunicarea: am folosit ca modalităţi de comunicare de la intranet la întâlniri faţă în faţă, procese de evaluare sau programe de plecări voluntare. În plecările voluntare însă, care sunt cel mai puţin dureroase dintre procesele de restructurare, se întâmplă adesea ca cei care se înscriu primii să fie tocmai aceia pe care ai vrea să-i ţii", spus Anca Georgescu, director executiv de resurse umane în cadrul Romtelecom, în cadrul conferinţei "Restructurează înainte de a intra în criză! Ce lecţii se pot învăţa de la companiile care nu au putut evita insolvenţa", organizată de ZF în parteneriat cu Romtelecom şi casa de avocatură Peli Filip.
Aproximativ 4.000 de angajaţi ai Romtelecom, unul dintre cei mai importanţi operatori telecom de pe piaţa locală, au fost disponibilizaţi în perioada 2007- 2010, ca urmare a unui plan de restrucrutare implementat de companie din nevoia de reducere de costuri şi de a se repoziţiona pe piaţă.
"Poate cel mai important ingredient într-un proces de restructurare îl reprezintă comunicarea: am folosit ca modalităţi de comunicare de la intranet la întâlniri faţă în faţă, procese de evaluare sau programe de plecări voluntare. În plecările voluntare însă, care sunt cel mai puţin dureroase dintre procesele de restructurare, se întâmplă adesea ca cei care se înscriu primii să fie tocmai aceia pe care ai vrea să-i ţii", spus Anca Georgescu, director executiv de resurse umane în cadrul Romtelecom, în cadrul conferinţei "Restructurează înainte de a intra în