La cinci zile dupa descoperirea spionajului industrial din cadrul grupului Renault, care a condus la concedierea a trei directori din cadrul Centrului Tehnologic de la Guyancourt, directorul general al producatorului auto, Patrick Pelata, declara ca a fost victima unei filiere de crima organizata internationala.
In primul interviu dupa incident, Patrick Pelata a explicat, pentru Le Monde, ca primele semne ale spionajului au aparut in luna august si ca organizatia de spionaj servea unor interese din afara Frantei.
Pe de alta parte, directorul Renault sustine ca nu s-a sustras nici o informatie despre tehnologii si inovatii, aici intrand si cele 200 de brevete inregistrate de centrul tehnologic.
"In schimb, estimam ca au fost sustrase informatii privind arhitectura autovehiculelor noastre, despre costuri si modelele economice. Este grav, dar este un prejudiciu mai mic decat daca ar fi furat tehnologia", a spus Pelata.
La cinci zile dupa descoperirea spionajului industrial din cadrul grupului Renault, care a condus la concedierea a trei directori din cadrul Centrului Tehnologic de la Guyancourt, directorul general al producatorului auto, Patrick Pelata, declara ca a fost victima unei filiere de crima organizata internationala.
In primul interviu dupa incident, Patrick Pelata a explicat, pentru Le Monde, ca primele semne ale spionajului au aparut in luna august si ca organizatia de spionaj servea unor interese din afara Frantei.
Pe de alta parte, directorul Renault sustine ca nu s-a sustras nici o informatie despre tehnologii si inovatii, aici intrand si cele 200 de brevete inregistrate de centrul tehnologic.
"In schimb, estimam ca au fost sustrase informatii privind arhitectura autovehiculelor noastre, despre costuri si modelele economice. Este grav, dar este un prejudiciu mai mic