Desi aproximativ zece la suta din clientii serviciilor internet spun ca este "foarte probabil" sa renunte la UPC in urmatorul an, oficialii operatorului spun ca fata de anul trecut numarul celor care vor sa plece a scazut "dramatic".
UPC, unul dintre cei mai mari operatori telecom de pe piata locala, a investit in acest an aproximativ 15 milioane de euro doar in imbunatatirea retelei prin care sunt furnizate serviciile de acces la internet, unul dintre domeniile-cheie de crestere urmarite de companie.
"Din valoarea totala a investitiilor de 52 de milioane de euro, planificate pentru acest an, aproximativ 15 milioane de euro au fost alocati doar pentru serviciile internet", a declarat Raluca Milin, directorul de marketing al companiei. Ea a precizat ca operatorul va investi inca din acest an in retea pentru a putea oferi o viteza de descarcare a datelor de pe internet de 100 Mbps, insa lansarea comerciala a serviciilor va avea loc anul viitor. "In acest an ne concentram pe lansarea din toamna a televiziunii de inalta definitie, chiar daca in paralel se fac investitiile necesare pentru a ajunge la viteza de 100 Mbps".
Au ajuns la 250.000 de clienti pe internet
UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, a ajuns la un numar de 250.000 de clienti pentru serviciul de acces la internet, fata de 245.300 utilizatori la finele lunii martie.
Directorul de marketing a spus ca investitiile facute de companie si schimbarile din planurile tarifare au contribuit, printre altele, la scaderea procentului de clienti nemultumiti de serviciile internet ale operatorului. "Aproximativ 10% din clientii UPC spun ca este foarte probabil sa isi schimbe furnizorul in urmatorul an. Este o imbunatatire dramatica fata de anul trecut", a spus Milin, care nu a dorit sa ofere detalii privind situatia inregistrata in 2008.
Din luna septembrie a anului