VENITURI.Vânzările de publicitate în cursul celor 62 de episoade ale serialului Suleyman Magnificul, difuzate între 10 septembrie 2012 și 23 aprilie 2013, au adus televiziunii Kanal D suma de 2,27 milioane de euro, estimeazează Forbes România.
În pauzele publicitare ale serialului Suleyman Magnificul au fost difuzate 4.850 de spoturi comandate de 191 de companii. Practic, toată „floarea cea vestită” a advertiserilor a fost prezentă cu reclame în acest serial. Cel mai mare client publicitar al serialului a fost Unilever, care a consumat un număr impresionat de puncte de audiență: 2.210,7 Gross Rating Point (GRP’30) pe targetul comercial.
Povestea unui serial TV – episodul IV: Câți bani din publicitate a făcut „Suleyman Magnificul”
VIDEO PE BANI DE LA YOUTUBE.Google pregăteşte un serviciu pe bază de abonament pentru unele dintre canalele video ale platformei online de videoclipuri YOUTUBE, în scopul finanţării unei game mai largi de conţinut şi adăugarea unei a doua surse de venituri, scrie Mediafax.
Măsura la care se lucrează de mai multe luni ar putea fi anunţată cel mai devreme în această săptămână şi s-ar putea aplica pentru până la 50 de canale YouTube, au declarat surse apropiate situaţiei, relateazăFinancial Times.
GOOGLE vrea să pună taxe pe YOUTUBE: Accesul la o parte din conţinut, pe bază de abonament
ÎNAPOI PE TV.Dan Chisu isi pune semnatura pe o noua productie tv,”Pubfiction’’, ce se va difuza în fiecare vineri, pe postul The Money Channel, la ora 23:00, scrie Evenimentul zilei. În 30 de minute, emisiunea pune sub lupa campaniile publicitare, strategiile de promovare si face o analiza pornind de la conceptul artistic pana la costurile de productie si difuzare.
Dan Chişu a revenit pe TV cu – ”Pubfiction”, la Money Channel
AJUTOR.Facebook a început să implementeze joi un dispozitiv ce permite utilizatorilo