În paralel cu Turneul Naţional Stradivarius: „Bach to Basics”, desfăşurat de Alexandru Tomescu în 12 dintre cele mai frumoase catedrale ale României şi dedicate HHC România, sponsorii principali ai evenimentului - şi - au pornit împreună cu Hope and Homes for Children România o campanie naţională de donaţii, campanie amplă, destinată copiilor fără familie, aflaţi în centre de plasament şi incluşi în programele de dezinstituţionalizare ale HHC România.
Dacă asistaţi la spectacolele propuse de Turneul Naţional Stradivarius 2013 sau vă faceţi cumpărături la Centrofarm şi Plafar, veţi descoperi căsuţele albastre cu însemnele campaniei „În drum spre acasă”, campanie dedicată strângerii de fonduri pentru Fundaţia Hope and Homes for Children România.
Campania se desfăşoară la nivel naţional între 15 mai şi 15 august 2013, atât în locaţiile în care sunt amplasate căsuţele albastre HHC, cât şi online la adresa: www.hhcromania.org/ acasa.
Exact aşa cum Alexandru Tomescu propune un exerciţiu de generozitate, invitând publicul Turneului Stradivarius să doneze pentru proiectele HHC, tot aşa Centrofarm şi Plafar vă invită să vă gândiţi la copiii care nu se bucură de protecţia unei familii. Fiecare donaţie aduce misiunea HHC mai aproape de realizarea ei: cu ajutorul donaţiilor individuale, misiunea fundaţiei - „o casă şi o familie pentru fiecare copil” - se va transforma dintr-un concept abstract într-o realitate.
„Susţinerea lui Alexandru Tomescu şi implicarea generoasă a Centrofarm şi Plafar în misiunea dificilă a HHC România înseamnă extraordinar de mult pentru noi. Înseamnă că în 2013 reuşim să promovăm la nivel naţional mesajul nevoii de implicare şi mesajul despre cât de relevant este ajutorul individual. Aproape 8.000 de copii în România se mai află în instituţii de tip vechi şi ne bucurăm că, prin această campanie,