Sony Pictures Television Networks vrea să se dezvolte în audiovizualul românesc, prin lansarea, pe 1 octombrie, a două noi televiziuni - AXN White şi AXN Black -, care vor fi complementare principalului post al companiei, AXN, dar şi prin extinderea serviciului video on-demand AXN Now.
John Rossiter, General Manager pentru Europa Centrală al Sony Pictures Television (SPT) Networks, a venit recent la Bucureşti pentru a se ocupa direct de coordonarea strategiei companiei pe piaţa audiovizualului din România.
În acest context, John Rossiter a declarat, pentru MEDIAFAX, că ţinta SPT Networks în următoarele 12 luni este aceea de dezvoltare a prezenţei brandurilor AXN în spaţiul media din România.
Potrivit lui Rossiter, de la 1 octombrie, SPT Networks va fi prezent pe piaţa locală a audiovizualului prin AXN (televiziune tematică de filme), AXN White şi AXN Black (televiziuni care se lansează în România chiar pe 1 octombrie, fiind rebrand-uite din AXN Crime şi AXN Sci-Fi), AXN Spin (televiziune dedicată tinerilor), AXN Player (player online) şi AXN Now (serviciul video on-demand).
"Strategia noastră pentru următoarele 12 luni este să luăm acest portofoliu de televiziuni şi de servicii şi să îl distribuim pe fiecare platformă (de cablu şi de satelit, n.r.) din România", a spus John Rossiter.
Pentru a facilita dezvoltarea brandurilor AXN în România, John Rossiter spune că SPT Networks a deschis un birou la Bucureşti.
"Începând de anul trecut avem un birou în România, iar eu sunt responsabil de această regiune şi vreau să văd direct cum merg lucrurile în biroul nostru din Bucureşti. Am avut un an de foarte mare succes, în România, cu principalul nostru brand - AXN, ale cărui ratinguri s-au dublat în ultimul an. Şi în prezent suntem foarte ocupaţi cu lansarea noilor televiziuni AXN White şi AXN Black, dar şi cu lansările de noi programe,