Compania braşoveană Ropharma, specializată în distribuţia de medicamente, a anunţat după primele nouă luni ale acestui an o restrângere a profitului cu 29% faţă de perioada similară a anului anterior, de la 12,1 milioane de lei la 8,6 milioane de lei, în condiţiile unor afaceri în creştere cu 7%, de la 262,5 milioane de lei la 281,2 milioane de lei. „Cheltuielile operaţionale, exclusiv costul produselor vândute şi ajustările de valoare aferente imobilizărilor corporale şi activelor circulante, au crescut în primele nouă luni cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cea mai mare parte din creştere fiind atribuită celor 12 farmacii noi deschise”, se arată în raportul financiar remis de Ropharma Bursei de Valori Bucureşti. Potrivit acestuia, piaţa farmaceutică de retail a crescut în primele opt luni cu 2,92% faţă de perioada similară din 2010, la 6,009 miliarde lei. Compania braşoveană Ropharma, specializată în distribuţia de medicamente, a anunţat după primele nouă luni ale acestui an o restrângere a profitului cu 29% faţă de perioada similară a anului anterior, de la 12,1 milioane de lei la 8,6 milioane de lei, în condiţiile unor afaceri în creştere cu 7%, de la 262,5 milioane de lei la 281,2 milioane de lei. „Cheltuielile operaţionale, exclusiv costul produselor vândute şi ajustările de valoare aferente imobilizărilor corporale şi activelor circulante, au crescut în primele nouă luni cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cea mai mare parte din creştere fiind atribuită celor 12 farmacii noi deschise”, se arată în raportul financiar remis de Ropharma Bursei de Valori Bucureşti. Potrivit acestuia, piaţa farmaceutică de retail a crescut în primele opt luni cu 2,92% faţă de perioada similară din 2010, la 6,009 miliarde lei.