TIMIŞOARA. Unicul distribuitor de gaz e acuzat că întrerupe distribuirea fără notificări şi că rebranşarea se face greu. Sursa: Adrian Pîclișan
Numeroşi timişoreni au avut de furcă cu firma EON Gaz, care, fără să anunţe prin preaviz sau notificare, le-au sigilat contoarele, chiar şi pentru datorii ridicol de mici.
„Am o vecină căreia i-a fost tăiat gazul pentru că avea o datorie de 50 de bani, despre care nu ştia. Au chemat-o, au obligat-o să plătească restanţa de 50 de bani şi taxa de rebranşare, după care a trebuit să stea ore în şir la coadă pentru un nou contract”, ne-a declarat o timişoreancă.
Debranşat fără notificare de plată şi fără preaviz
Un alt caz este cel al unui cuplu de tineri, care au fost scandalizaţi de comportamentul angajaţilor companiei. „Pur şi simplu, am uitat să plătim. Nu reclam faptul că am fost debranşaţi pentru neplată. Însă, dacă până acum se trimitea o notificare de plată, un preaviz, cu 15 zile înainte, de data aceasta nu am primit nimic”, povesteşte Dorian Zillich.
Bărbatul susţine că a fost acasă în momentul sistării gazului, dar nimeni nu a venit să-l atenţioneze. „În cutia poştală am găsit o hârtie pe care scria că am fost debranşaţi de la gaz şi «consumator lipsă»”, relatează el.
De aici a început aventura timişoreanului. În aceeaşi seară a sunat la call-centerul E-ON Gaz. „Domnişoara de acolo mi-a spus doar că s-a înregistrat reclamaţia, cu numărul 3347. A doua zi, am sunat din nou şi mi s-a spus că nu am formulat nicio reclamaţie şi că acolo apare că doar am sunat, adică există un apel şi atât”, povesteşte, revoltat, tânărul.
Traseul birocraţiei
Ziua următoare, dis-de-dimineaţă, a mers la E-ON Gaz. Aici a fost îndrumat pentru plata taxei de rebranşare, unde a avut parte de o nouă surpriză: deşi la coadă erau câteva zeci de pe