Wolfgang Horak, vicepresedinte Fujitsu Technology Solutions pentru Europa de Sud-Est, considera ca cel mai greu moment prin care trec companiile in perioada de criza economica este schimbarea. La fel ca si in viata, schimbarea, desi este un proces dificil de urmat, poate reprezenta “salvarea” celor care nu stiu sau nu au curajul sa experimenteze strategii noi de iesire din impasul economic actual.
Odata cu preluarea participatiilor Siemens, concernul japonez high-tech a trecut in liga internationala de top, Fujitsu clasandu-se la nivel global in primii cinci producatori IT.
Ca urmare a transformarii Fujitsu Siemens Computers in Fujitsu Technology Solutions, compania a inceput sa adopte o noua pozitie strategica. Criza economica a influentat si ea noul plan al FTS, care prevede, in mare masura, schimbarea.
“In Romania am avut un focus pe segmentul consumer pana de curand. Consider ca orientarea pe un anumit segment este importanta pentru succesul unei companii, dar acum e momentul sa ne schimbam si sa ne orientam catre zona de enterprise. Vom alinia aceasta strategie si la nivelul Romaniei. Va fi nevoie de un amplu proces de transformare, de schimbare de competente, insa eu sunt de parere ca aceasta tehnica va da roade pentru Fujitsu”, a declarat Wolfgang Horak intr-un interviu acordat in exclusivitate Wall-Street.
De pe primul loc in Europa vom ajunge pe locul trei in lume
Asadar, cuvantul de ordine pentru Fujitsu Technology Solutions in perioada imediat urmatoare este “transformare”. Un plus in procesul care urmeaza il constituie criza economica. Pentru seful operatiunilor FTS din Europa de Sud-Est, actualul climat economic reprezinta chiar un favor adus companiei, care poate trece mai usor la un nivel superior.
Ducerea la bun sfarsit a procesului de transformare strategica a Fujitsu este imperativa, in conditiile in care producat