Filmul „More” (1969), realizat de Barbet Schroeder, rulează joi 21 martie 2013 de la orele 19.00 (în versiunea originală cu subtitluri în limba engleză) în sala de cinema a UNATC, în cadrul Cineclubului FilmMenu. Discuţia ulterioară proiecţiei va fi moderată de Teodora Lascu şi de Raluca Durbacă. Intrarea la proiecţie şi la dezbaterea ulterioară este liberă.
La vîrsta de 22 de ani, după o colaborare destul de îndelungată (1958 - 1963) cu Cahiers du Cinema, desfășurată în paralel cu perioada de studenție de la Sorbona unde urmează cursuri în filozofie, Barbet Schroeder își începe cariera mai mult decît prolifică de producător, cînd în 1962 înființează, alături de Eric Rohmer, una dintre cele mai prestigioase companii independente de producție și distribuție franceze. Les films du Losange avea să le permită lui Schroeder și Rohmer, dar și altor cineaști ai Noului Val Francez (Jacques Rivette, Marguerite Duras, Jean-Claude Brisseau etc.) să-și realizeze filmele într-un cadru de absolută libertate creativă. În prezent, Le Losange continuă să încurajeze demersurile artistice, de cele mai multe ori temerare, ale autorilor europeni, printre care Michael Haneke, Otar Iosseliani și Leos Carax.
„More” (1969), cu care Schroeder își face debutul în regia de lungmetraj, apare într-un context internațional post-Summer of Love - termen care face referință la vara anului 1967, cînd un număr de tineri, neîntrecut pînă în momentul respectiv (de aproximativ 100.000), s-au strîns în cartierul Haight-Ashbury din San Francisco, dînd naștere unui fenomen de răzvrătire politică și culturală, așa numita „Revoluție Hippie”. Acești flower children se simțeau alienați de societatea clasei mijlocii, pe care o percepeau ca fiind dominată de materialism și represiune, și si-au dezvoltat propriul stil de viață, îmbrățișînd valorile hedoniste într-o existență de tip comunita