Treizeci de magazine noi ale brandurilor internaţionale se deschid oficial astăzi, la ora 19.00, odată cu inaugurarea aripii Atrium de la Plaza România. Astfel noul sector al mall-ului din Militari, situat la etaj, va aduce firme ca Lacoste, Steven Madden, Tommy Hilfiger, Catwalk Otter şi Cacharel.
Inaugurarea va fi însoţită de o expoziţie de pantofi supradimensionaţi, a tinerilor designeri printre care Agatha Blanck, Arina Varga, George Neagu sau George Enache. Plaza Mall pune la dispoziţie o suprafaţă de 47.000 de metri patraţi de suprafaţă închiriabilă, investiţia pentru noua aripă ajungând la 10 milioane de euro.
Spaţiile au fost preferate, spun specialiştii în imobiliare, de foştii chiriaşi de pe Calea Victoriei, care au abandonat zona devenită prea scumpă. Pe o rază de câteva sute de metri, şapte magazine de lux de pe Calea Victoriei au tras deja obloanele.
„Din păcate, pentru mărcile de lux de top, mall-urile nu sunt o soluţie, acestea fiind constrânse să deţină magazine în galerii comerciale independente, hoteliere sau magazine dedicate de tip departament store”, a declarat Oliver Petcu, consultant luxury al CPP Management Consultants. De asemenea, acesta apreciază că cel mai bun exemplu din acest punct de vedere este mutarea magazinului Lancel, de pe Calea Victoriei în Feeria Shopping Center din Băneasa.