Ministerul Transporturilor a preluat canalul Dunare-Bucuresti de la Administratia Nationala Apele Romane si afirma ca intentioneaza sa transforme acest obiectiv, pana in 2014, intr-o cale navigabila cu o lungime de 73 kilometri.
Potrivit ziare.com, secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Antonel Tanase, a declarat ca beneficiile acestui canal ar fi punerea sub control si tranzitarea unei capacitati de 20 milioane de tone pe an. In plus, prin acest canal, Bucurestiul va avea acces la Marea Neagra si la Marea Nordului.
"Bucurestiul va fi a cincea capitala care va avea port la Dunare, alaturi de Budapesta, Viena, Bratislava si Belgrad", a subliniat Tanase.
Pana in 1990, au fost efectuate circa 70% din lucrari pentru Canalul Dunare - Bucuresti, dupa care lucrarile au fost abandonate. Urmeaza ca acum sa fie efecutata partea ramasa. Ministerul Transporturilor a preluat canalul Dunare-Bucuresti de la Administratia Nationala Apele Romane si afirma ca intentioneaza sa transforme acest obiectiv, pana in 2014, intr-o cale navigabila cu o lungime de 73 kilometri.
Potrivit ziare.com, secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Antonel Tanase, a declarat ca beneficiile acestui canal ar fi punerea sub control si tranzitarea unei capacitati de 20 milioane de tone pe an. In plus, prin acest canal, Bucurestiul va avea acces la Marea Neagra si la Marea Nordului.
"Bucurestiul va fi a cincea capitala care va avea port la Dunare, alaturi de Budapesta, Viena, Bratislava si Belgrad", a subliniat Tanase.
Pana in 1990, au fost efectuate circa 70% din lucrari pentru Canalul Dunare - Bucuresti, dupa care lucrarile au fost abandonate. Urmeaza ca acum sa fie efecutata partea ramasa.